Banery reklamowe – kiedy się nie sprawdzają

Banery reklamowe – kiedy się nie sprawdzają
1 vote, 4.00 avg. rating (78% score)

Banery reklamowe – kiedy się nie sprawdzają

W dzisiejszym artykule postaram się opisać Państwu w jaki sposób nie należy reklamować świeżo powstałęgo sklepu internetowego. Wpis ten dedykuje wszystkim młodym przedsiębiorcom, którzy planują otworzyć swój pierwszy sklep internetowy.

Jedną z ważniejszych czynności jaką będziecie zmuszeni wykonać jest wybór odpowiedniej formy reklamy, sprawa nie jest wcale tak prosta jak może się wydawać ponieważ łatwo wpaść w pułapkę.

Ja swoją przygodę z reklamą sklepu zacząłem od reklamy tradycyjnej do której zaliczam banery reklamowe, wszelką reklamę świetlną taką jak litery przestrzenne i moduły led. Niestety, banery reklamowe okazały się mało skuteczne ponieważ nie trafiłem z moją reklamą do odpowiedniej grupy docelowej. Ruch w sklepie pozostał na poziomie z przed reklamy a pieniądze zainwestowane w banery reklamowe okazały się wyrzucone w błoto.

About the author /


Related Articles

Ciekawe wpisy: